جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
دیدار مسئولین و روحانیون عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با مدیر کل تبلیغات اسلامی

حوزه/ حجت‌الاسلام امامی گفت: در شهادت ائمه معصومین یهودی‌ها نقش مستقیم داشتند و امام صادق(ع) در ذیل آیه ۴ سوره اسرا می‌فرمایند، منظور از علو و طغیان یهود در این آیه قتل امام علی(ع) و مجروحیت امام حسن(ع) می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام منصور امامی امروز در ‌دیدار جمعی از مسئولین و روحانیون عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی با مدیر کل تبلیغات اسلامی استان که در راستای گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در مسجد حاجی خان ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نماد رحمانیت جمهوری اسلامی و موجب فخر ملت است، در برخی کشورها خصوصا کشورهای غربی‌ نیروهای نظامی برخوردشان با مردم خشن و کوبنده است، اما در جمهوری اسلامی نیروی انتظامی جلوه‌ای از رحمت و مهربانی است.

وی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، سوریه و لبنان، گفت: قرآن کریم یهود را بزرگترین دشمن مسلمانان معرفی می‌کند و این امر مختص زمان پیامبر هم نبود و ما امروز هم این شدت دشمنی را با قتل عام کودکان و زنان در کشورهای فلسطین و لبنان مشاهده می‌کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: در شهادت ائمه معصومین یهودی‌ها نقش مستقیم داشتند و امام صادق(ع) در ذیل آیه ۴ سوره اسرا می‌فرمایند، منظور از علو و طغیان یهود در این آیه قتل امام علی(ع) و مجروحیت امام حسن(ع) می‌باشد.

وی ادامه داد: شهادت امام حسین(ع) نیز بدست بنی اسرائیل بود، این قوم خون‌خوار و خون ریز در یک روز بیش از ۷۰ پیامبر را به شهادت رسانده‌اند و در اکثر آیات قرآن که خدای متعال فساد و تباهی را ذم می‌کند یهود را بخشی از فساد و تباهی معرفی می‌کند که رباخواری، پیامبرکشی، تحریف آیات الهی، بهانه‌جویی و افترا به خدای متعال، بخشی از اوصاف پلید یهود در قرآن کریم است.

حجت الاسلام امامی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی به عنوان یک پادگان نظامی به صورت غصبی وارد سرزمین‌های فلسطین شد و زمین‌هایشان را غصب کرد، اموال‌شان را دزدید و آن‌ها را آواره بیابان‌ها کرد.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha